Galeria:
pon - sob: 9:00 - 21:00; nie: 9:00 - 20:00
Auchan:
pon - sob: 07:30 - 22:00; nie: 9:00 - 20:00
Leroy Merlin:
pon - sob: 7:00 - 21:30; nie: 9:00 - 20:00
Fabryka Formy:
pon - pt: 6:30 - 22.30; sob - nie: 8:00 - 20:00
Cinema City:
pon - nie: 9:30-22:30
Aktualności

BADURA ICONS

BADURA ICONS

Aneta Kręglicka i Magdalena Frąckowiak w kampanii marki Badura

Już po raz drugi marka Badura przedstawia wyjątkową kampanię, w której klasyka łączy się z nowoczesnością, a moda z ponadczasowym stylem. W kampanii Badura Icons na sezon wiosna/lato 2017 wystąpiły dwie polskie ikony – ambasadorka marki Badura, Aneta Kręglicka, oraz topmodelka, Magdalena Frąckowiak. Dzięki niezwykłej urodzie i osobowości obu bohaterek kampanii po raz kolejny udało się stworzyć serię pięknych zdjęć, eksponujących atuty i ducha marki Badura. W kampanii można zobaczyć również modela Grega Nawrata, prezentującego męską część kolekcji Badury.

Marka Badura w równym stopniu łączy kunszt i tradycje obuwnicze ze współczesnym podejściem do mody i projektowania. Te cechy zostały odzwierciedlone w kampanii Badura Icons, a ich symbolem stały się wyjątkowe kobiety. Występując pierwszy raz w duecie, Aneta Kręglicka i Magdalena Frąckowiak w naturalny i pełen uroku sposób ukazały dualny charakter marki. Mimo że obie wyróżniają się klasą i oryginalną urodą, reprezentują różne style i oblicza marki.

Kampania na sezon wiosna/lato 2017 to kolejny projekt marki Badura, w który zaangażowała się Aneta Kręglicka. Również tym razem ambasadorka marki zachwyca elegancją i ponadczasowym, dopracowanym w każdym detalu stylem. Szlachetność, dojrzałość i wdzięk Anety Kręglickiej są spójne z klasycznym i tradycyjnym obliczem Badury, na którym zbudowane jest DNA marki. Te cechy będą widoczne również w kolekcji butów Badura Icons, której premiera już wkrótce.

Drugą z bohaterek kampanii jest ikona polskiego świata fashion, Magdalena Frąckowiak. Modelka o nieprzeciętnej, charakterystycznej urodzie znana jest m.in. z kampanii Prady, Juicy Couture, Kenzo czy Lanvin, a także pokazów największych domów mody – Elie Saab, Balmain, Givenchy oraz Isabel Marant. Magdalena Frąckowiak utożsamia nowoczesny i modowy pierwiastek marki Badura. Łatwość z jaką pozuje do zdjęć, umiejętność ogrywania ról, a przy tym wyrazista urody Magdy nadały dodatkowej atrakcyjności serii fotografii z kampanii Badura Icons. Na zdjęciach na przemian da się odczuć eteryczną, delikatną atmosferę lub klimat pełen energii i seksapilu. Mimo różnych osobowości i doświadczeń, obie bohaterki prezentują niezwykłą klasę, pewność siebie i charyzmę.

Biało-czarne zdjęcia akcentują przede wszystkim monochromatyczne stylizacje bohaterek sesji, podkreślają też tradycyjny charakter marki, której historia sięga 1979 roku. Na stonowanych biało-czarnych fotografiach możemy podziwiać nieskazitelną urodę modelek i ich naturalne piękno, podkreślone delikatnym makijażem i luźno wystylizowanymi włosami. Gra światłocieniem pozwoliła uzyskać wrażenie dużej, loftowej przestrzeni i wyeksponować sylwetki ikon kampanii. Monochromatyczne zdjęcia zostały zestawione z kolorowymi fotografiami, na których w pełnej krasie widać wyraziste odcienie butów z kolekcji Badury na wiosnę/lato 2017. Kolorowe ujęcia podkreślają też bardziej nowoczesną odsłonę marki – to na nich można dostrzec istotne niuanse stylizacji i scenografii oraz najciekawsze modele butów; sandałki na słupku, pastelowe mokasyny, metaliczne szpilki i wiosenne botki.

Pomysł na kampanię Badura Icons jest tak prosty i szlachetny, że stworzenie pięknych zdjęć było absolutną przyjemnością. Badura kontynuuje założoną przez siebie, estetyczną drogę, która jest spójna z działaniami marki. Zaangażowanie do projektu tak wyjątkowych kobiet jak Aneta Kręglicka i Magdalena Frąckowiak tylko podkreśliło wartości, jakimi kieruje się marka.” – powiedziała autorka zdjęć, Zuza Krajewska.

Na zdjęciach z kampanii nie zabrakło też męskiej kolekcji, która została zaprezentowana przez młodego bohatera sesji, Grega Nawrata. Polski model, który w przeszłości był twarzą kampanii reklamowych takich marek jak Gucci czy Carolina Herrera, w doskonały sposób odzwierciedlił styl dominujący w męskiej linii Badury, czyli połączenie sportowej nonszalancji z klasyką i elegancją.

 

Zdjęcia: Zuza Krajewska

Stylizacje: Karolina Gruszecka

Backstage: Daniel Korzewa

Film: I Like Photo

Modele: Aneta Kręglicka, Magdalena Frąckowiak (Model Plus), Greg Nawrat (Panda Models)

Produkcja: LAF Artists / Badura

Makijaż: Wilson (Warsaw Creatives)

Włosy: Michał Bielecki (Warsaw Creatives)

 

BADURA – o marce

Najwyższa jakość użytych materiałów, wzornictwo wpisujące się w najnowsze trendy modowe oraz dbałość o perfekcyjne wykonanie, to tylko niektóre cechy, charakteryzujące produkty BADURA.  Klientki marki doceniają zmysłowość, elegancję i charakterystyczne dla marek premium rozwiązania.

Pasja tworzenia i chęć dostarczania ludziom produktów, które pozwalają się wyróżnić, dają radość, a do tego zapewniają wygodę – to wszystko przyświecało założycielowi marki BADURA, kiedy otwierał niewielki warsztat rzemieślniczy w 1979 roku. Mimo upływu czasu, te wartości nadal są żywe i determinują właścicieli marki do ciągłego rozwoju firmy. Dzięki temu miliony osób doceniły już zalety produktów BADURA.

Ponadprzeciętna wygoda użytkowania i niepowtarzalny styl butów BADURA decydują o przywiązaniu klientów do marki.

BADURA – bo styl zaczyna się od butów.

Data dodania: 9 marca 2017

Gdzie?

Badura

pon - sob: 9:00 - 21:00
nie: 9:00 - 20:00

http://badura.pl/

506 186 667

Branża: Moda, Obuwie i akcesoria skórzane

felicity@badura.pl

Jak trafić do sklepu?